Хазяїн тварини, обираючи медичний заклад для догляду за своїм улюбленцем, обов’язково звертає увагу на професіоналізм лікарів, його стерильність та комфорт, швидкість запису та можливість отримати усі супутні ветеринарні послуги в одному місті. Клієнт хоче відчувати піклування, тому медичний заклад повинен передбачати його запити і будувати зацікавлену, проте ненав’язливу комунікацію.
Для отримання цього ефекту маркетологи радять використовувати CRM для ветеринарних кабінетів. Це програми комплексного типу, які збирають усі дані про кожного пацієнта в одній системі, навіть якщо він користується принципово різними продуктами ветеринарного закладу. Аналізуючи їх, лікарня може створити правильний меседж пацієнту та викликати в нього відчуття довіри.
Як працює така програма для ветеринарної клініки?
При зверненні нового пацієнта заводиться карта, під час чого він отримує персональний номер в базі. І тепер всі послуги та процедури, які потребуватимуть ідентифікації, будуть закріплюватись за цією карткою пацієнта, тобто за його номером. Якщо заклад буде використовувати IP-телефонію, то автоматизація ветеринарної клініки дозволить авторизувати кожен вхідний дзвінок, тобто реєстратор при відповіді буде бачити картку пацієнта, який дзвонить, і зможе розпочати розмову з іменного звернення до пацієнта. Ідентифікація відбудеться за номером телефону, що вноситься в систему при реєстрації тварини та її власника. Також під час розмови робітник зможе зорієнтуватись, які ще додаткові процедури можуть бути потрібними для цього абонента та створити попутний запис. Мова йде про продовження прийому певних медпрепаратів та їх бронювання в аптеці, про нагадування з календаря щеплень про необхідність введення наступної вакцини тощо.
Також відкривши картку пацієнта, можна одразу побачити, з якими запитами він звертається частіш за все:
- купівля певних веттоварів;
- наявність конкретних хронічних захворювань;
- обслуговування на виїзді;
- профілактичні візити тощо.
Ця інформація також допоможе планувати наявність потрібних витратних матеріалів у медичному закладі.
Чому для роботи з пацієнтами краще обирати хмарну систему управління ветклінікою?
По-перше, такі системи не залежать від постачання електрики в медичний заклад або в місце, де облаштована серверна кімната. Хмарне сховище – це спеціальна інженерна споруда, що має новітнє устаткування з великим об’ємом пам’яті та відповідною інфраструктурою, щоб підтримувати безперебійне живлення. Мова йде про декілька ліній підключення до національної мережі, а також про наявність генераторів, здатних забезпечити роботу центру протягом багатьох годин. Тому реєстратор завжди зможе надати клієнту актуальну інформацію та провести повноцінне обслуговування, маючи безпечний доступ до його карти.
По-друге, віддалений сервер – це гарантія фізичного захисту обладнання з даними про бізнес та цифрова безпека в мережі інтернет. Тобто бізнес може бути впевненим у високому ступені захисту інформації від несанкціонованого доступу, а пацієнти – в тому, що не відбудеться крадіжка даних.
По-третє, така система обліку для ветеринарної клініки допомагає уникнути дубляжів, механічних помилок та робить значно швидшим обслуговування пацієнтів.
Клієнти навіть не розуміють, чому певний ветеринарний заклад їм особливо зручний. Проте досягти такого стану можливо лише при автоматизації клініки за допомогою профільної CRM.