Головна » 5 причин, чому Brocard стане твоїм улюбленим магазином
5 причин, чому Brocard стане твоїм улюбленим магазином

5 причин, чому Brocard стане твоїм улюбленим магазином

Можна скільки завгодно розповідати про переваги магазину, створювати дорогу рекламу та вишукано оформляти торгові зали. Однак головний знак успіху та клієнтської довіри — коли покупці, зайшовши раз, повертаються знову, коли в кожному торговому центрі серед безлічі яскравих вивісок шукають знайому назву.

Саме таким є й Брокард — найбільший в Україні ритейлер люксової косметики та нішевої парфумерії. Чому українки вибирають саме цей магазин і чому він має всі шанси стати й твоїм улюбленим — читай в статті.

Що варто знати про Брокард?

Brocard на українському ринку працює вже давно — 28 років. І за цей час для мільйонів українок компанія стала більше ніж ритейлером якісної косметики та парфумерії. Кожен магазин бренду — це вишуканий простір краси з уважним обслуговуванням. Саме сюди українці йдуть за легендарними парфумами Chanel і Dior, косметикою Estee Lauder і Tom Ford, а також за б’юті-товарами ще майже пів тисячі найпопулярніших у світі брендів.

До речі, Брокард-Україна — не просто успішна мережа магазинів. Компанія належить французькому Philippe Benacin Holding. Цей холдинг — один із ключових учасників західного ринку парфумерії та косметики. А такий статус зобов’язує й магазини Брокард тримати відповідну марку.

Чому ти захочеш повернутися в Брокард?

Високий статус і французьке «коріння» — це добре. Але, погодься, не за ними покупці повертаються до магазинів Brocard. Причина у більш банальних, але важливих речах. Мільйони українок полюбили цю мережу, тому що тут:

  • можна протестувати косметику та парфуми перед купівлею, ознайомитися з новинками, порівняти товари різних популярних брендів;
  • є величезний вибір продукції різних виробників, тож кожна може вибрати те, що дійсно підходить за ароматом, складом, відтінком, ціною;
  • продають лише оригінали — Брокард напряму співпрацює з майже 500 преміальними торговими марками косметики та парфумерії, з більш ніж сотнею світових виробників нішевих парфумів, понад 60 перевіреними українськими брендами;
  • працюють професійні консультанти, чимало з яких пройшли навчання у Франції, й бездоганно знають про особливості продукції різних брендів, тож завжди допоможуть правильно вибрати;
  • постійним покупцям дарують дисконтні картки для накопичувальної знижки, а також часто проводять різні акції та розпродажі, завдяки яким можна непогано заощаджувати.

Тож ідеальний магазин з б’юті-товарами існує. А якщо раптом у твоєму місті немає фізичного магазину Брокард, то можеш впевнено робити замовлення через офіційний сайт компанії — там аналогічний асортимент і такі ж знижки.

Прокрутка до верху